Mergi la continut
AUTO KINO

Kia Motors se situează pe cea mai înaltă poziție în rândul brand-urilor de masă în studiul „J.D. Power Initial Quality” pentru al patrulea an consecutiv


- SUV-ul Sorento și modelul subcompact Rio s-au situat în vârful categoriilor din care au făcut parte
- Proprietarii Kia au raportat mai puține probleme în primele 90 de zile de la achiziționarea automobilului decât toate brand-urile auto și de camioane non-premium în SUA

Pentru al patrulea an consecutiv, Kia a fost recunoscută drept brandul auto non-premium numărul unu de către J.D. Power în „Initial Quality Study (IQS)” 2018.

Kia își menține poziția de lider înregistrând performanțe de top în segmentul SUV-urilor de clasă medie prin modelul Sorento și în segmentul de clasă mică prin Rio, în timp ce modelele Optima (berlină de clasă medie), Sportage (SUV de clasă mică) și Sedona (Minivan) s-au clasat pe locul doi iar Forte (clasa compactă) s-a clasat pe locul trei în categoriile din care au făcut parte. După câștigarea premiului IQS în 2015, 2016 și 2017, modelul Soul a fost din nou cel mai bine clasat automobil în categoria compactă MPV (multi-purpose vehicle) în studiul IQS.



”Situarea pe locul întâi în rândul tuturor brandurilor auto de masă din industrie pentru al patrulea an consecutiv nu lasă nicio urmă de îndoială asupra calității de clasă mondială și a procesului de fabricație al fiecărui automobil și SUV pe care Kia îl construiește”, a spus Michael Cole, Chief Operating Officer și EVP al Kia Motors America. „Cu câștigători în două segmente și cinci modele suplimentare clasate în top trei al categoriilor respective, dovezile progresului Kia și concentrarea pe experiența proprietarilor sunt copleșitoare.”

Studiul IQS realizat în SUA în 2018 se bazează pe răspunsurile primite de la 75,712 de cumpărători și a celor care au închiriat modele auto cu an de fabricație 2018, care au fost chestionați după 90 de zile de deținere al automobilului respectiv. Automobilele au fost evaluate luându-se în considerare experiența de condus, performanțele motorului și transmisiei și o gamă largă de probleme de calitate raportate de proprietari.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.