În preajma Crăciunului, Mihai Leu a primit cadou un Kia Sportage

Proaspăt numit administratorul orașului Hunedoara, Mihai Leu are din nou motive să fie bucuros.

 

Multiplul campion a primit recent două premii pentru revenirea sa la cel mai înalt nivel în sport, respectiv ca arbitru de titlu mondial în box.

 

Pe 15 decembrie, fostul mare campion de box din 1997 va arbitra un meci de titlu mondial ce se va disputa în orașul Nürnberg, Germania.

 

Legătura sa cu sportul automobilistic este la fel de intensă ca și cea cu boxul, Mihai Leu obținând rezultate de top în raliuri, fiind inclusiv Campion Național la această disciplină.

 

În baza unui parteneriat pe care îl are cu Kia Romauto, distribuitorul autorizat în România al autovehiculelor Kia, fostul campion mondial la box a primit în cursul zilei de luni, 10 decembrie 2012, o mașină nouă din clasa SUV. Este vorba despre noul și deja binecunoscutul model Kia Sportage, în varianta 1.6 GSL 4X2 6MT CLASSIC plus unele dotări opționale, culoare Black Pearl, despre care Mihai Leu are numai cuvinte de laudă.

 

„Este o mașină puternică, sigură, cu un aspect modern și avangardist. De aceea, sunt bucuros că ea va fi condusă de Marco, fiul meu, care este student la două facultăți în Timișoara. Este cel mai frumos cadou pe care l-am primit de Crăciun în ultimii ani", a mărturisit Mihai Leu.

 

 

 

 

Parteneriatul a demarat în 2010 și are ca obiective, printre altele, promovarea brandului Kia Motors la diversele evenimente organizate, sponsorizate sau susținute de cele două părți, în comun sau individual, cum ar fi: Raliul Kia Arad (gata de a deveni etapă în Campionatul European de Raliuri), diverse lansări de modele noi Kia în România, campanii promoționale naționale sau evenimente automobilistice de notorietate.

 

Kia Romauto este distribuitorul autorizat Kia Motors în România din anul 2004.

KIA MOTORS CORPORATION este cel mai vechi producător coreean de autovehicule.
Ca parte integrantă a grupului Hyundai-Kia, compania țintește un loc fruntaș între brandurile de success ale lumii (Top 4).
Cu 2.5 milioane de autovehicule realizate anual în 15 unități de producție și asamblare, localizate în 10 țări și cu o rețea de distribuție acoperind 149 de țări în lume, Kia Motors Corporation are astăzi peste 47.000 de angajați și un venit anual de peste 39 miliarde USD.
Este sponsor principal al Turneului de Tenis Australian Open și partener oficial al FIFA - World Cup și UEFA.
Sloganul companiei - „The Power to Surprise" („Puterea de a surprinde") reprezintă angajamentul de a depăși așteptările clienților din lumea întreagă prin inovații în materie de design, tehnologie și comunicare.